Pöydältä löytyy nyt purettuna 2TG - ja 13T koneet.
Kannattaako noista 13T männistä alkaa askartelemaan 2TG kanteen sopivia?
st seitenkaks kirjoitti:2T:n 025 ylikoko männät näkyy olevan nettivaraosissa ja torissa! niitä pikkaisen työstämällä....
Misaarikko kirjoitti:st seitenkaks kirjoitti:2T:n 025 ylikoko männät näkyy olevan nettivaraosissa ja torissa! niitä pikkaisen työstämällä....
2T männät on vaan aika matalat 3T kampiakselille.
Misaarikko kirjoitti:Pöydältä löytyy nyt purettuna 2TG - ja 13T koneet.
Kannattaako noista 13T männistä alkaa askartelemaan 2TG kanteen sopivia?
Misaarikko kirjoitti:Näin vähän arvelinkin kun sain koneen auki. 13T:n männän patti on sellainen toispuoleinen. Ilmeisesti liittyy jotenkin siihen pakokaasujen kierrätykseen :/
Silmämääräisesti venttiileille joutuisi vähän tehdä tilaa, mutta jos tuo toispuoleisuus aiheuttaa ongelmia niin ei taida maksaa vaivaa. Elättelin silti toivoa.
Suosituksia 3TG männiksi? Vanhojen viestiketjujen myymälät ei vaikuta olevan voimissaan.
JPV kirjoitti:Misaarikko kirjoitti:Näin vähän arvelinkin kun sain koneen auki. 13T:n männän patti on sellainen toispuoleinen. Ilmeisesti liittyy jotenkin siihen pakokaasujen kierrätykseen :/
Silmämääräisesti venttiileille joutuisi vähän tehdä tilaa, mutta jos tuo toispuoleisuus aiheuttaa ongelmia niin ei taida maksaa vaivaa. Elättelin silti toivoa.
Suosituksia 3TG männiksi? Vanhojen viestiketjujen myymälät ei vaikuta olevan voimissaan.
Ja vielä, jos ei halua toispuoleista pattimäntää käyttää, niin tästä ihan uutta normi 3T mäntää kohtuu hintaan.
Näyttää olevan vakio ja ylikokoa tarjolla
https://www.rockauto.com/en/catalog/toy ... olla,1.8l+
l4,1274701,engine,piston+&+piston+ring+kit,14008
Paluu Moottori- ja voimansiirto
Rekisteröityneet käyttäjät: Google [Bot]