Power kirjoitti:Joo mites tommosen ke20 corollan herättely kun 15 vuotta sitte ajettu kuivaan talliin. Käynnistyksestä on jo parivuotta. Mitä kannattaa ainakin tehä?
HighCast kirjoitti:..eikä se semmoinen vähäpätöinen asia kuin öljynvaihtokaan varmaan olisi pahaksi ennen starttia. Öljyt on kokolailla kumminkin öljypohjassa ja niiden voitelevuus ei ole kovin hyvä.
Noin vanhaan koneeseen mineraaliöljyt ei paljoa maksa, joten konkurssia ei ole edessä.
Tuollaiseen koneeseen ei mitään nykyöljyjä (=synteettisiä) kannattane laitella. Kone voi vanhoilla öljyillä paremmin.
Turbob kirjoitti:HighCast kirjoitti:..eikä se semmoinen vähäpätöinen asia kuin öljynvaihtokaan varmaan olisi pahaksi ennen starttia. Öljyt on kokolailla kumminkin öljypohjassa ja niiden voitelevuus ei ole kovin hyvä.
Noin vanhaan koneeseen mineraaliöljyt ei paljoa maksa, joten konkurssia ei ole edessä.
Tuollaiseen koneeseen ei mitään nykyöljyjä (=synteettisiä) kannattane laitella. Kone voi vanhoilla öljyillä paremmin.
Joo hyvä pointti tämäkin, ei tosiaan oo jääratavehkeisiin paljoa öljyjä panostettu muutaku että siellä sitä on..Ei se kone siitä kuitenkaan hyvin suurella todennäköisyydellä hajoa vaikka laitatki vanhoilla öljyillä käyntiin jos siellä nyt öljyä ylipäänsä sattuu olemaan. Käyttää lämpimäksi ja vaihtaa öljyt sitte,.
Paluu Moottori- ja voimansiirto
Rekisteröityneet käyttäjät: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä