Toyota Carina II ENTISÖITÄVÄKSI

Alueen säännöt
- Ilmoita paikkakunta / kaupunki missä tuote sijaitsee ja omat yhteystietosi (puh. numero / email)
- Tee otsikosta sen verran kattava että siitä selviää jo mitä olet myymässä
- Tarkka kuvaus tuotteesta, pelkkä linkki esim. myyntikohteeseen ei riitä
- Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
- Yrityksien asiaankuulumattomat myynti-ilmoitukset poistetaan
- Jos olet saanut tehtyä kaupat niin muokkaa aihe "Voi poistaa" niin ylläpitäjät / moderaattorit tietävät poistaa turhia viestejä.

- Yli 5kk vanhat ilmoitukset mihin ei ole vastattu poistuvat automaattisesti

Toyota Carina II ENTISÖITÄVÄKSI

ViestiKirjoittaja VanhaCarina » Su Syys 2020 20, 08:52

Olen ajellut pitkään Toyotoilla. Viimeksi ajelin Toyota Carina II farmarimallilla (vuosimalli 1989) alkukesään asti. Silloin katsastusmies kielsi ajamasta. Vasemman takapyörän etummainen poikittaistukivarsi pitäisi uusia ja takaiskarit myös. Etsin netin kautta tukivartta hajottamoilta, mutta osaa ei löytynyt. Yritin hakea muutenkin netistä, mutta en löytänyt. Minulla on samanvuotinen Sedan-malli, joka on ollut varaosa-autona. Siitäkään en saanut tukivartta, sillä se oli pahasti ruosteessa. Niinpä alistuin siihen, että minun on luovuttava luotettavasta palvelijasta ja ostin toisen auton. Surffailin edelleen verkossa ja tietysti varaosa löytyi eikä hintakaan ollut paha, n. sata euroa Suomeen postitettuna. Iskarit netistä tilattuna yhteensä 120 euroa.
Nyt minulla on pulma: En millään malttaisi antaa muuten melko ehjää autoani romutettavaksi. Se alkaa olla jo harvinaisuus. Niitä ei enää näe liikenteesä, kuin joskus. Kiinnostaisiko ketään auton entisöinti. Autolla on ajettu yli 400000 km. Moottori ei syö öljyä ja se on kunnossa. Auto on ollut jokapäiväisessä käytössä katsastusmiehen hylkyyn asti. Pyydän autosta 500 euroa ihan vain sen vuoksi, ettei sitä osteta romutettavaksi. Sedanin ja kaikki minulla olevat Toyotan varaosat saa kaupan päälle.
VanhaCarina

Paluu Myydään