Autopurkamoa tyhjennetään Vaasan kupeessa

Alueen säännöt
- Ilmoita paikkakunta / kaupunki missä tuote sijaitsee ja omat yhteystietosi (puh. numero / email)
- Tee otsikosta sen verran kattava että siitä selviää jo mitä olet myymässä
- Tarkka kuvaus tuotteesta, pelkkä linkki esim. myyntikohteeseen ei riitä
- Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
- Yrityksien asiaankuulumattomat myynti-ilmoitukset poistetaan
- Jos olet saanut tehtyä kaupat niin muokkaa aihe "Voi poistaa" niin ylläpitäjät / moderaattorit tietävät poistaa turhia viestejä.

- Yli 5kk vanhat ilmoitukset mihin ei ole vastattu poistuvat automaattisesti

Autopurkamoa tyhjennetään Vaasan kupeessa

ViestiKirjoittaja Vieras » La Loka 2017 21, 23:39

Hei kaikki vanhojen Toyotien harrastajat. Pakko laittaa tiedoksi myös tämän merkin harrastajille.
Jäsenistölle tiedoksi Autopurkaamo Smeds Vaasan kupeessa laania tyhjennetään. Toyota autoja on paljon osa 60-70 luvun malleja. Peltiosista aika paljon käsittelyssä kolhiintuneita sekä osa maatuneita.
Näyttää siltä että vanha alue tyhjennetään ja kaikki menee paaliin :o .

Paikka on auki arkisin klo.8-16 viikonloppuna suljettu. Isäntä on mukava ja puhelias. Hinnat ovat edulliset jos jotain löytyy ruuvaa itse irti.

Säänmukaiset varusteet ja eväät mukaan. Kumpparit ja käsineet on välttämättömät kelillä kuin kelillä. Siellä saa menemään 5-6 tuntia helpostikin. Kesällä haittasi kasvillisuus joten kevät ja syksy oli mielestäni parasta aikaa. Pari päivää sitten kävin viimeksi. Surettamaan jäi mieleen mm. pari Coupe corollaa erityisesti valkoinen KE-10 Coupe´

http://www.overdrive.fi/forum/threads/s ... en.305836/

Itse olen toisen merkin harrastaja mutta pakko laittaa muillekin tästä tietoa. Toivottavasti joku saa pelastettua sieltä jotain vaikka tavara alkaa olla huonokuntoista. Esim. sisustat oli monessa autossa pilalla rikottujen ikkunoiden tai auki jätettyjen luukkujen takia.

Tämä paikka olisi pitänyt bongata jo 20-30v sitten. Itse sain tiedon vasta viime talvena.

Syysterveisin Jussi S.
Vieras

Re: Autopurkamoa tyhjennetään Vaasan kupeessa

ViestiKirjoittaja J-M Kujala » Su Loka 2017 22, 18:16

Noin 10v sitten kuvasin vanhan laanin kaikki vanhat Toyotat ja parille foorumille nuo postasin.
Varsinkin Toyotista on suht kaikki käyttökelpoinen kaluttu..
Juu Markus on harrastelijoita ymmärtävä ja uskomattomalla muistilla varustettu heppu..

Noin 25 vuotta olen tuolla käynyt tasaisen epätasaisesti..
Toyota Celica TA-22
Toyota IQ
Lexus IS250
J-M Kujala

Paluu Myydään