Corolla KE70 -84

Tähän kansioon vm 79- ja uudemmat mutta vain museoikäiset autot
Alueen säännöt
Eli vm 79- ja uudemmat mutta rajana pidetään silti museoikäistä autoa joka on tänä päivänä se 30v vanha auto.
Ennen kuin teet uuden aiheen niin lue tämä

Re: Corolla KE70 -84

ViestiKirjoittaja KOIKKA » La Elo 2018 18, 22:21

Onpa nätti mylly 8)
Corolla KE-20 -76 kesäkäyttö
Starlet KP-61 -84 ympärivuotiseen käyttöön
Avatar
KOIKKA
Kultajäsen
 
Viestit: 305
Liittynyt: To Syys 2009 10, 21:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Corolla KE70 -84

ViestiKirjoittaja Puolituinen » Su Elo 2018 19, 21:22

Nätti ja lämmin :D
Toyota Starlet KP62 1,4l 4K-E -81
Toyota Corolla KE70 1,6l 4A-GTE -84
Avatar
Puolituinen
Kultajäsen
 
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Elo 2010 25, 11:49
Paikkakunta: Lohja

Re: Corolla KE70 -84

ViestiKirjoittaja Puolituinen » La Loka 2018 20, 22:37

Aika vaisusti edenny tämä projekti taas, no jotain saatu aikaseksi kuitenki. Kytkimen kanssa pitkään ihmetelly et millasen kytkimen laittaa et se sit kans pitäis. Yhdeltä kaverilta löyty nelilapainen sintterilevy joka ei ole kuin käynyt paikallaan, mut asetelmaa sit meinas ollaki hankala löytää tuohon gze:n vauhtipyörään. Lopulta lontoosta löyty ihan järkevään hintaan exedy racing asetelma jolle luvataan 40% suurempi puristus voima kuin vakiolla. Saa sit nähdän pitääkö kytkin.
Kuva
Kuva
Kuva
Tuli tota kytkintä soviteltua paikalleenki. Ongelmaksi tuli vain painelaakeri. Ajatuksena oli käyttää ihan dieseli carinan kytkinkäpälää ja painelaakeria, mut painelaakeri jää vähän turhan pieneksi tohon gze:n asetelmaan. Täytyy tutkia löytyykö mistään isompaa painelaakeria joka olis kuitenki samalla sisähalkaisijalla, vai joutuuko jonkun sovite holkin sorvauttaa.
Toyota Starlet KP62 1,4l 4K-E -81
Toyota Corolla KE70 1,6l 4A-GTE -84
Avatar
Puolituinen
Kultajäsen
 
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Elo 2010 25, 11:49
Paikkakunta: Lohja

Edellinen

Paluu Projektit 79- ja uudemmat

Paikallaolijat

Rekisteröityneet käyttäjät: Google [Bot], Jasen8620, st seitenkaks