Ce70 madallus

Alueen säännöt
Keskustelu rajataan museoikäisiin ajoneuvoihin

Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja Hemuliz » La Kesä 2018 30, 16:11

Morjesta! Pitäisi saada alemmas autoa, niin oisko jollain tietoa, että mitkä coiloverit saisi suhkot helpolla ce70 sedan Corollan alle?
Hemuliz
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Kesä 2018 30, 16:03

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja turska » La Kesä 2018 30, 19:14

Joko ae86 coiloverit alle, menee suhkot suoraan, tai sit budjetti ratkasuna kierreholkit eteen, kynäjouset, lyhyemmät iskarit tolppien sisään.. Multa löytys :wink:, taakse lyhempää jousta esim farkkuladan jousi pätkästynä ja lyhyt iskari, joka itellä on hiacen etuiskari.
turska
 
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 2014 04, 14:11

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja Hemuliz » Su Heinä 2018 01, 01:38

Kiitoksia vastauksesta. Täytyy ruveta kattelemaan noita ae:n coilovereita, että laittasko tilaukseen. Mutta varulta voisin kysyä vielä, että mitäs katsastussedät sanoo tuosta budjetti ratkaisusta?
Hemuliz
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Kesä 2018 30, 16:03

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja turska » Su Heinä 2018 01, 10:35

Itsellä ei ainakaan sanonut mitään katsastuksessa nuista kierreholkeista edessä, kunhan on hyvin tehty, ite käytin suoraan ammattihitsarilla niin saumat on priimaa.. En siis ole muutoskatsastanut niitä mutta eipä katsuri niistä ole mitään sanonutkaan. Takapäähän on orkkiksen näkönen melkeempä, ainoastaan matalampi :D
turska
 
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 2014 04, 14:11

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja Hemuliz » Ma Heinä 2018 02, 12:32

Oisko sulla kuvia näyttää tuosta kierreholkki systeemistä?
Hemuliz
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Kesä 2018 30, 16:03

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja turska » Ma Heinä 2018 02, 14:56

1. Vakio iskari tolpasta pois. Että on pelkkä tolpan runko jäljellä
2. Jousilautanen pois esim. rälläkällä.
3. Tolpan lyhennys riippuen iskarista mitä tullaan käyttämään, omaani lyhensin 4cm= koska iskarin rungon pituus noin 4cm vakiota lyhyempi.
4. Lyhennys tapahtuu iskarin jousilautasen kohalta niin että ei mene kierteet tolpan rungon sisältä.
5. Hitsata tolpan runko takasin kasaan--> kierreholkkipäälle ja hitsata se kiinni.
6 Iskarin patruuna sisään ja kiristää se kiinni mutterilla, jos jää väljäksi esim prikkoja yms muuta metallia patruunan alle tolpan sisään tiputtaaa koska patruuna on päistäkeskittävää mallia.
7. Multa löytyy sopivan lyhyet uudet iskari patruunat jos tarve :wink: :D
Ja tuossa vielä videota https://youtu.be/7KWCDDBbpNc
Kuva Kuva Kuva
turska
 
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 2014 04, 14:11

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja Hemuliz » Ti Heinä 2018 03, 22:56

Minkäs verran pitäisit hintaa noilla iskarin patruunoilla? Ja mistäs noi kierreholkit ja jouset kannattais hommata?
Hemuliz
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Kesä 2018 30, 16:03

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja turska » Ke Heinä 2018 04, 09:48

Laitan yvtä sulle nuista patruunoista. Jouset hommasin ite muistaaksin rallyracelta ja kierreholkit tuli autoracing. fi, jousien koko itellä 2.25tuumaa eli sopivasti tuolle autoracingin kierreholkeille.
turska
 
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 2014 04, 14:11

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja Hemuliz » Ke Heinä 2018 04, 21:08

Varmaan joutuu tuon 52mm kierreholkin ottamaan että mahtuu menemään? Vai mahtuuko tuo 51mm hitsauksen jälkeen kun taisi olla just toplan paksuus saman verran? Ja osaatko sanoa että minkälainen jousi kannattaa tuolta rallyracesta ottaa? Montako kiloa/cm ja pituus?
Hemuliz
 
Viestit: 5
Liittynyt: La Kesä 2018 30, 16:03

Re: Ce70 madallus

ViestiKirjoittaja turska » Ke Heinä 2018 04, 21:21

Joo mulla on tuo 52mm ja istui hyvin. Itellä jousen pituus oli 225mm ja 20kg/cm muistaakseni, kannattee soittaa ja kysässä mikä passaa corollaa parhaiten, riippuu akselipainoista, käyttötarkotuksesta yms.. sieltä kyllä osataan neuvoa :D
turska
 
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 2014 04, 14:11


Paluu Alusta ja Vanteet

Paikallaolijat

Rekisteröityneet käyttäjät: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]