markoj kirjoitti:Ei kelpaa vertilu autoksi tuo gt malli vain ne jotka on tuotu tälle mantereelle tuona ajankohtana
JRDHiace kirjoitti:Ja lisättäköön tähän vielä se,että mikään internetistä kopioitu tieto ei kuulemma enää kelpaa.
JRDHiace kirjoitti:Ja lisättäköön tähän vielä se,että mikään internetistä kopioitu tieto ei kuulemma enää kelpaa.
markoj kirjoitti:eli carinan vertailumoottori olisi 18rg ja tuohon voisi lisätä sen 20% lisää tilavuutta eli noin 2,2 litraisin saisi tuohon laillisesti laittaa, menikö oikein
JRDHiace kirjoitti:Toi mun lohkasu tuli sillä perusteella,mitä ystävä joka on katsuri,mulle sanoi tässä keväällä,kun näitä uusia lakimuutoksia alkoi tulemaan. Niitä trafin manuaaleja vaan tutkittu.. Olishan se kiva että sitä dokumenttia jostain sais. Itselläkin työn alla -79 2d carina.
kyyry kirjoitti:JRDHiace kirjoitti:Toi mun lohkasu tuli sillä perusteella,mitä ystävä joka on katsuri,mulle sanoi tässä keväällä,kun näitä uusia lakimuutoksia alkoi tulemaan. Niitä trafin manuaaleja vaan tutkittu.. Olishan se kiva että sitä dokumenttia jostain sais. Itselläkin työn alla -79 2d carina.
tuo mun auto meni uudella säänöksellä ku oli vähäpäästönen, ei ois vanhalla lakiasetuksilla saanut leimasta läpi.
siirtymä aikaa on annettu vuoden 2017 alkuun tai loppuun projekteille mikkä alotettu ennen ku us laki tuli voimaan.
kysyin inssiltä ralliautonmuutoskatastusta ni inssi sano että siihen voidaan soveltaa vanhaalakia ku on viellä mahollisuus. tämän kysyin nyt tammikuussa.
J-M Kujala kirjoitti:kyyry kirjoitti:JRDHiace kirjoitti:Toi mun lohkasu tuli sillä perusteella,mitä ystävä joka on katsuri,mulle sanoi tässä keväällä,kun näitä uusia lakimuutoksia alkoi tulemaan. Niitä trafin manuaaleja vaan tutkittu.. Olishan se kiva että sitä dokumenttia jostain sais. Itselläkin työn alla -79 2d carina.
tuo mun auto meni uudella säänöksellä ku oli vähäpäästönen, ei ois vanhalla lakiasetuksilla saanut leimasta läpi.
siirtymä aikaa on annettu vuoden 2017 alkuun tai loppuun projekteille mikkä alotettu ennen ku us laki tuli voimaan.
kysyin inssiltä ralliautonmuutoskatastusta ni inssi sano että siihen voidaan soveltaa vanhaalakia ku on viellä mahollisuus. tämän kysyin nyt tammikuussa.
. Aiemmin oli puhe vain, että jos on ollut ja pidetty pois liikennekäytöstä lain voimasntulon aikana...
Paluu Rekisteröinti / katsastus
Rekisteröityneet käyttäjät: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä