Zibizz kirjoitti:Mites onnistuu leimaaminen tuon 4A-F koneen kanssa. 2 ovinen deksi kyseessä. Minun mielestä suomeen on tuotu 1.6, 1.8 koneella olevia deksejä. Miten nuo teho hommat menee ja jos ylittää jonkun rajan mitä pitää tehä?
Zibizz kirjoitti: ja pitikö alustalle tehä mitään? taakse tulee kumminni levyjarrut koska ne hiluksin rumpujarrut on todella surkeat
Zibizz kirjoitti:Kallistuksen vakaaja? minun mielestä dxsäsä on semmonen ja laitoin sen myös hiluksin perän kanssa. muutehanse seilais siellä miten sattuu. Mutta etujarruille ei tarvi vissiin tehä mitään? Pitääkö katastajalle olla mittään ylimääräsiä dokumenttejä?
Zibizz kirjoitti:Niinku esimerkiksi että moottorin on carina II vm 89 ja takaakseli toyota hilux vm 89 ja jarrut toyota camry vm 93 vai pittääköolla ihan tarkkaan kaikki entiset omistajat vai?
Zibizz kirjoitti:Kallistuksen vakaaja? minun mielestä dxsäsä on semmonen ja laitoin sen myös hiluksin perän kanssa. muutehanse seilais siellä miten sattuu. Mutta etujarruille ei tarvi vissiin tehä mitään? Pitääkö katastajalle olla mittään ylimääräsiä dokumenttejä?
tenuseta kirjoitti:Zibizz kirjoitti:Kallistuksen vakaaja? minun mielestä dxsäsä on semmonen ja laitoin sen myös hiluksin perän kanssa. muutehanse seilais siellä miten sattuu. Mutta etujarruille ei tarvi vissiin tehä mitään? Pitääkö katastajalle olla mittään ylimääräsiä dokumenttejä?
Panhard tanko: http://fi.wikipedia.org/wiki/Panhard-tanko
ja
Kallistuksen vakaaja: https://www.google.fi/search?q=panhard+ ... senvakaaja
Zibizz kirjoitti:
No joo luulin tuota poikittais tankoa kallistuksen vakaajakksi. ja miksi pitää laittaa kallistuksen vakaaja? mutta onko parempi ajaa kallistuksenvakaajan kanssa
Paluu Rekisteröinti / katsastus
Rekisteröityneet käyttäjät: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä