Juu ton huomasin itekin et siitä tulee toi 10% prosentin laskennallinen tehon lisäys ja tohon 10% lisäykseen on kyllä varaa jos 4K:n vakio tehoja ajatellaan, kun tuo nyt ei ihan vakio ole

Rekisteriotteessa ei tosiaan ole mitään muita tietoja, ei edes moottorin tyyppiä, ainoastaan lukee muutosprosentti 14% ja kuutiotilavuus kenttään on vaihdettu oikea kuutiotilavuus.
Tiedä tuleeko tällänen projekti koskaan toteutumaan, mut ei noi kaasarit toimi oikein halutulla tavalla. Noi kaasarit tuli mulle vastaavanlaisesta kilpurin moottorista. Niissä oli paikallaan isot sisäkurkut ja ongelmana oli päästöt, toinen ongelma oli et se ei alakierroksilla toiminu lainkaan, kierroksilla kyllä kuin unelma. Olin sit free technicsiin yhteydessä ja he neuvoivat vaihtamaan pienemmät sisäkurkut ja tietyst vähän pienemmät pääsuuttimet. Päästöt parani huomattavast, tosin on ihan rajoilla vieläkin, mut uskoisin että päästöt paranisi vielä aavistuksen verran isommilla tyhjäkäyntisuuttimilla, koska mielestäni se käy vieläkin hieman laihalla tyhjäkäyntiä. Ja alakierroksilla se toimii hemmetin hienosti, alavääntöä löytyy ja se on todella mukava ajettava, ei tarvii heti kepittää pienempää sisään, mut jos nyt haluu vähän enemmän kiihdyttää ja itseään viihdyttää, ni toi nokka on sen verta kireä et sitä tehoa alkaa löytymään vasta 4000rpm paikkeilla, mut tuntuu et se noilla pienillä sisäkurkuilla alkaa jo 5000rpm kohtaa puutumaan. No noista kaasareista varmasti tulis hemmetisti paremmat kun veis sen auton jollekin ammattilaiselle säädettäväks, mut en vain tiedä kuka tässä lähistöllä säätäis. Toinen asia mikä mua noissa kaasareissa ärsyttää ainakin näillä säädöillä, ni se auto ei kulje kunnolla pakkasella, eikä helteellä, pitää olla sellanen sopivan viileä ni tuntuu et hevosia löytyy enemmänkin. Megahan säätelee seosta moottorin seka imuilman lämmön mukaan, ni voisin ainakin luulla että se toimisi suht tasaisesti lämpötilasta riippumatta.