Timangi 2k->5k

Rekisteröintiin ja katsastukseen liittyvät aiheet
Alueen säännöt
Keskustelu rajataan museoikäisiin ajoneuvoihin

Timangi 2k->5k

ViestiKirjoittaja Timanger » Ma Heinä 2012 16, 10:50

Kattelin tossa japanin hikipediaa ja sen mukaan publicaa on tehty myös 1300 dx versiona (kp-39). Tämähän tarkottais et saan iskee 5k keulille jarrupäivityksellä?? Minkälaiset todistelut näissä vaaditaan? :shock:
Timanger
 
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 2010 29, 17:18

Re: Timangi 2k->5k

ViestiKirjoittaja Timanger » Ke Elo 2012 08, 19:45

Eikö kellään ole kuusaa asiaan liittyen? Täytynee marssia konttorille utelemaan :roll:
Timanger
 
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 2010 29, 17:18

Re: Timangi 2k->5k

ViestiKirjoittaja TumppU » Su Elo 2012 12, 21:02

No lähetäänpä siitä, että on aivan konttorikohtaista hyväksyvätkö Japanin mallin vertailuun, eli konttorille joudut kuitenkin menemään kyselemään. Muutenhan ne normaalit eli tiedot kuutiotilavuuksista ja tehoista vertailumoottorista ja vaihdettavasta moottorista. Loput riippuu sit konttorista, mutta uskosin, että joudut todistamaan, että sulla vastaa akselistot ja jarrut tota vertailumallia. Eli ovat vastaavat taikka sitten vahvemmat/tehokkaammat.
Toyota Celica TA22 1600 ST -75
Lexus GS300 2JZ-GE -96
TumppU
 
Viestit: 842
Liittynyt: Ke Kesä 2008 04, 20:15
Paikkakunta: Ii


Paluu Rekisteröinti / katsastus

Paikallaolijat

Rekisteröityneet käyttäjät: RACERINO