Mennäänpä asiaan.
Nähtävästi TA12:sta on tehty Twincamilla, ainakin kun katsoo tehoja, joita Wikipedian taulukko antaa:
Sivulta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Toyota_Car ... _-_1975.29:
*******************
Carina (TA12) (1970 - 1975)
Ensimmäinen Carina tuli myyntiin vuonna 1970.
Ensimmäinen kasvojenkohotus tapahtui jo vuonna 1972, kun maski, konepelti ja kojelauta saivat uuden ilmeen. Vuonna 1974 tapahtui seuraava kasvojenkohotus, jolloin etuparkit hieman siirtyivät. Moottorivaihtoehdot olivat kaikki 1.6 -litraisia lukuun ottamatta 19R -moottoria, jota myytiin vain Japanin markkinoilla.
Carina oli 1600 kuutioisella moottorillaan aikaisekseen ripeäliikkeinen perheauto. Kiihdytys 0-100 kilometriin tunnissa sujui 11,5 sekunnissa. Tekniikka on myös erittäin luotettava, mikä on yksi tärkeimmistä syistä, miksi TA12 Carinoita on edelleenkin liikenteessä jonkin verran.
Moottorivaihtoehdot:
* 1400 De Luxe (1407 cc) - 86 hp @ 6000 rpm, 115 Nm @ 3800 rpm
* 1600 Super De Luxe (2T, 1588 cc) - 100 hp @ 6000 rpm, 134 Nm @ 3800 rpm
* 1600 ST (2TB, 1588 cc) - 105 hp @ 6000 rpm, 143 Nm @ 4200 rpm
* 1600 GT (1588 cc) - 115 hp @ 6400 rpm, 143 Nm @ 5200 rpm
*****************************************
Eli nyt kaivat vaan tiedot, miten alusta eroaa tuosta GT-mallista ja muutat alustan sen mukaiseksi. Ei kai se sen enempää vaadi muutoksia. Tuo ST riittäisi myös tehojen puolesta. Kaiken järjen mukaan tuon pitäisi mennä muutoskatsastuksella läpi.