3K-r oli täysin kilpuri käyttöön suunniteltu, kovin montaa kappaletta niitä ei oo varmaan tehtykään ja mahtaako olla japanin ulkopuolelle eksynyt ainuttakaan. Se oli 16v kannella, kahdella yläpuolisella nokalla ja mekaanisella ruiskulla, ulko muistista siitä tais 160hp irtoa

Sellasen kun jostain sais

Tuskin pakoputken halkasijoissa kauheesti eroa on ollut. Pakosarjaa on vissiin ainakin kahdella eri lähdöllä ja pakosarjan jälkeen olevia putkia taitaa olla useampaa erillaista. Ei muutakuin esim. motonetistä hakemaan erillaisia putken pätkiä ja tekee sellaisen putken kun haluaa

Kyllä apulaitteet sopii ristiin. Latureita tais olla eri malleissa eri amppeeri määrällä, oliskohan KE70 corollassa ollut tehokkain. Eiköhän noissa kaikissa K-tyypin koneissa mahtanu olla mekaanisella säätimellä oleva laturi, tarvikkeena on kyllä saatavilla elektronista säädintä joka sopii ihan suoraan paikalleen, mutta ne ei vaan oikein tahdo kestää. Mekaaninen säädin on melkeen parempi. Ainahan tilalle voi sovittaa jonkun muun auton laturin, mulla on starletissa Nissan Sonnyn laturi, jossa itsessään elektroninen säädin.
Startteja on kahta vaihtoehtoa, 4K:ssa ja vissiin 5K:ssa on välitetty startti, pienemmissä tais olla se ihan tavallinen. Nämäkin sopii ristiin.
Vesipumpua on useampaa erillaista, en kyllä tiedä millaisia eroja niissä tarkalleen on. Letkulähdöissä on vissiin jotain eroja ja joissain malleissa flekti on siinä pumpun päässä, kun sit taas joissain sähköinen. Bensapumpuissa tuskin on kauheesti eroja ja eiköhän noi ole yleensä mekaanisella pumpulla ollut, paitsi tietyst se ruisku malli.
Mä olen kuullut sellaista huhua että etukepillisessä olis vähän tiuhempi välitys kun takakepillisessä, mut ei oo varmaa tietoo.
En usko että ohjaustehostinta on takavedoista löytynyt, mutta ei ne sitä tarvitsekaan

Hammastanko ohjaus on ehkä vähän parempi kuin simpukka ohjaus, et jotkuthan on vissiin hammastankoja laittanut simpukan tilal. Eikös apusimpukalla tarkoiteta sitä joka on simpukka ohjatussa autossa hantin puolella, johon tulee raidetanko varsinaiselta simpukalta ja josta lähtee raidetanko hantin etupyörään.