


Aloin siistimään imusarjaa ja kantta hieman ajankuluksi. Imusarjasta jyrsin valusaumat kanavista pois, sekä mätsäsin imusarjasta kaasarin kurkkujen reiät ja pyöristin sisäpuolen reunan. Kannesta aloin myös poistelemaan valusaumoja kanavista ja palotiloista jyrsin venttiilien takaa nuo valumuotin ja koneistusreiän väliset pykälät pois. Samalla hitusen verran tilaa venttiilin taakse, jotta muoto pysyisi jatkuvana. Yhden palotilan kiillotuksen kerkesin aloittaa, mutta Dremelin pää ei kestänyt edes sen loppuun asti. Jatketaan lisää myöhemmin...



Tilailin Moposportista 4-2-1 peltisarjan sekä Kentcamsin venttiilinjouset. Täytyy vielä koittaa hieman mätsäillä kannen reikiä pakosarjaan ja imusarjaan. Hyväkuntoisia nokkia löytyy nyt kaksin kappalein, joten toisen niistä vien hiottavaksi. Ajatuksena olisi n.260-270 asteinen keppi 10mm venttiilin nostolla. Kaasariksi tosiaan tulee uusi Kiinankopio-Aisani isommilla suuttimilla, kun on perusvarma halpa vaihtoehto näin alkuun.
Vauhtipyörä tekisi mieli vaihtaa keveämpään nyt samalla, mutta en tiedä uskaltaako tuosta vakiosta alkaa sorvauttamaan yhtään pois? Pelottaa ajatus pommista jalkojen vieressä...