JPV kirjoitti:
Karistettu motarilla yksi pakettiautokuski, joka luuli pärjäävänsä. Kun himmasin, se meni ohi peukku pystyssä.
170heppasen turbovolvomiehen päänahkakin on peräkontissa. Tämäkin päättyi volvomiehen peukku pystyssä sovussa parkkiin ja ihemteyksiin "mitä helvettiä sää oot tehnyt sille"
Näihin kysymyksiin on kyllä mukava aina vastata, että 70-luvun vaparitekniikkaa siellä vaan on ja kevyt koppa
JPV kirjoitti:Ei tästä malta olla erossa, pakko jatkaa rakentelemista
Valmisteltu volvon perää, purettu se ja rälläköity kaikki volvolaiset kiinnitykset pois tieltä.
Hitsattu 5pulttinen jako umpeen ja tehty oikea pulttijako vetareihin.
Jonkinlainen lukkokin pitäisi vielä saada tuohon perään. Valinnanvaraa näyttää olevan, täytyy miettiä paljonko siihen haluan sijoittaa...
"Löysin" sopivasti tuommosen pienen sorvi/jyrsinkoneen ja pitihän sitä testata. Hyvin helposti meni kunnon terällä vetoakseleihin reiät!
Pakka siitä on rikki, joten sellainen on tulossa Ebaysta. Sen jälkeen pääsee sorvaamaan vaikka soviterenkaita vanteille
Säädin näille jatkotoimille oman osionsa, täältä löytyy uudet kuvat:
http://www.kotikone.fi/jpv/Toyota%20Cor ... index.html
MikaN kirjoitti:asiasta kukkaruukkuun, oliko sinulla nuo madalluspalikat takana leimalla ja jos olivat niin sanoivatko mitään? itsekkin hommasin madalluspalat kun tuo perä on niin pirun korkealla tuossa omassa ke35sessa. kerran katsastusmieheltä ohimennen kysyin noista palikoista niin katsuri sanoi että saa laittaa mutta pitää löytyä laput että käyvät ko autoon, eihän noihin mitään semmosia lappuja löydytoki katsuri sanoi vielä että jos on siististi käyvät niin ei hän puhu mitään
JPV kirjoitti:Mallasin 240 volvon etujarrusatulalla, niin ei mahdu tuon levyn kanssa normi peltivanne pyörimään.
Pitäisi olla "syvempi" levyn kuppi volvon 4-mäntä satulalle, koska satula tulee liikaa ulospäin tuolla.
Sen takia päädyin testaamaa omilla levitetyillä satuloilla.
Paluu Projektit -78 ja vanhemmat
Rekisteröityneet käyttäjät: Google [Bot]