Tämmönen projekti olisi itsellä.
Corolla on ukin vanha auto ja ukki on auton ostanut vuonna 1969. Siitä eteenpäin auto on ollut käytössä jonnekin 80- ja 90-lukujen taitteeseen asti. Mm. mun isä ja hänen sisarukset on tällä opetellut ajamaan.
Auto on tosiaan joskus 90-luvun alkupuolella jäänyt käyttämättä. Kilvetkin on palautettu. Jossain vaiheessa tätä oli tarkoitusta laittaa kuntoon, ja silloin on moottoria fiksailtu ja käynnistelty. Tuostakin on tosin nyt jo ainakin 10 vuotta.
Mun omistukseen tää auto sitten päätyi tuossa viime syksynä. Olen jo pitemmän aikaa haaveillu, että olis kiva laittaa Corolla joskus kuntoon. Nyt sitten viime vuonna isä rupesi puhumaan tallin siivoamisesta ja mahdollisesti Corollan myymisestä. Onneksi sain kuitenkin ylipuhuttua ja Corolla säilyy perheessä

Mitä tuossa syksyllä kerkesi tutkimaan niin auto on aika hyvä aihio entisöinnille. Ruostetta ei paljoa ole ja muutenkin päällisin puolin hyvässä kunnossa. Tietysti noita pitkän seisomisen oireita on, jarrut jumissa yms.
Eikä ihan suorilta lähtenyt käyntiin kun kokeiltiin, kipinä puuttui ainakin.
Alkoi ilmat kylmenemään sitten ja tuo talli ei ole lämmitetty niin ei ole talven aikana nyt päässyt tuolle mitään tekemään, innolla kuitenkin odotellaan kevään tuloa

Nyt sitten jorinoiden jälkeen niitä kuvia: