ta60 carinan ex-omistajia?

Olitko se sinä?

ta60 carinan ex-omistajia?

ViestiKirjoittaja MissCarina » Ti Elo 2012 07, 16:20

Satuin tuossa yksi ilta varsin mukaansavievän auto-tarjouksen uhriksi. Myyntipuhe oli niin hyvä, että tällähetkellä pihassa lepääkin vuoden 83 ta60 diesel-carina. Alkuperäisväreiltään carina on harmaa (tällähetkellä tätä väriä ovat katto, konepelti, takaluukku ja oikean puolen ovet), nykyään muistuttaa melkolailla ''tikkurilan värikarttaa''. :lol: Autoni majailee siis Hämeenkyrössä, Pirkanmaalla. Olisi mielenkiintosta kuulla, millasia omistajia ja millainen historia autollani on. :)

Kuullostaako tutulta, anyone?
MissCarina

Re: ta60 carinan ex-omistajia?

ViestiKirjoittaja hevikorolla » Ti Elo 2012 07, 20:36

mun vanha katiska...Auto on kiertäny usealla clubilaisella esim kane67,jolta ostin auton,teppe,masa82 ja sonni..Muyita en tiedä tai muista...Masa kävi ostaan auton multa.Sillon kun ostin carinan se ei kulkenu juuri moottoritie nopeuksia kovempaa.Lisäsin syöttöä.Ite en ajanu autolla ku ypäjältä Hämeenlinnaan ja Laitos oli ehkä huonoin auto ajaa mitä oon ikinä ajanu.Syynä oli aivan loppu oleva raidetangonsisäpää.Tuntu siltä että siellä ois ollu ostoskärryn pyörät edessä.Siskoni ajoi sillä muutaman tuhat kilsaa ilman mitään ongelmia...
Carina e stw,corolla ke25,2#ke20,Ke70,Ke18,ae92,ee90 ja corona rt61
hevikorolla
Kultajäsen

Re: ta60 carinan ex-omistajia?

ViestiKirjoittaja MissCarina » Ke Elo 2012 08, 16:08

Ohhoh, carinalla onkin sitten ollut luultavasti melko värikkäitä vuosia, kun omistajat on vaihtunu aika tiuhaan :D
Noin kuukausi sitten kun tuon carinan ostin, se oli (ja on edelleen) tekniikaltaan moitteettomassa kunnossa lukuunottamatta sitä kun kardaaniakseli putosi peräpäästä pari viikonloppua sitten asfalttiin... Ulkoasun mukaan autoa ei tällä hetkellä varmaan moni entinen omistaja tuntisi omakseen. :P
Suunnitelmissa mulla on saada carina kunnon kuntoon siihen mennessä kun itse saan ajokortin, pari kuukautta! Ruosteiden hiontaa, maalausta ja enemmän kärsineet osat vaihdetaankin kokonaan parempiin.

Projektijuttua tulee löytymään vielä hyvässä lykyssä täältä foorumilta, tai minunauto.comista, seurailkaa ihmeessä. :)
MissCarina

Paluu Bongaukset