Vappu

Keskustelua tapahtumista, kokoontumisista yms.

Vappu

ViestiKirjoittaja pacific » Su Huhti 2022 24, 17:41

Vappu on ovella. Carinan kansi pöydällä oikaistuna ja venttiilit koneistettuna. Taitaa mennä Corolla LB -85 ajeluks. Talven nukkunut unia tuolla metrisessä lumihangessa.Usko kova että kyllä lähtee. Suuntana ehkä Nilsiä-Siilinjärvi Lapinlahti-Iisalmi ja takaisin Lapinlahden kautta Varpaisjärvelle. REK. no UTS.473. Eero
pacific

Re: Vappu

ViestiKirjoittaja rojektori » Su Huhti 2022 24, 20:40

Jostain luin, että Oulun seudun mobilistit ei järjestä tänä vuonna vappuajelua. Luulen että epävirallinen ajelu kuitenkin on.

Tallin edessä on vielä puoli metriä lunta. Hankin viime kesänä toisen sylinterin kannen ja kansi odottas oikaistuna pöydällä, venttiilit pitäs läpätä vielä. Toisen puolen ajovalot on muistaakseni kadoksissa ja jarrutehostin ei toimi. Ei mitään suurempia siis laimalle ja ajoon.
My bisnes is my pleasure
rojektori

ViestiKirjoittaja pacific » Su Huhti 2022 24, 22:56

Olin tuossa jäsenenä yhessä mobilistien porukassa mutta oli niin sisäänlämpiävää touhua että ei ollut minun juttu. Tunti ihtesä ulkopuoliseksi. Eli jäsenmaksun maksajana ei muuta. :mrgreen:
pacific

ViestiKirjoittaja pacific » Ma Huhti 2022 25, 10:44

Corolla hyppäs tulille ihan houkuttelematta. Meinasin lähteä kylille mutta Trafin sivut ei toimi. :shock: Tyypillistä.Poltteleis päästä tienpäälle. :evil:
pacific

ViestiKirjoittaja rojektori » Ma Huhti 2022 25, 13:36

pacific kirjoitti:Olin tuossa jäsenenä yhessä mobilistien porukassa mutta oli niin sisäänlämpiävää touhua että ei ollut minun juttu. Tunti ihtesä ulkopuoliseksi. Eli jäsenmaksun maksajana ei muuta. :mrgreen:

En ole minäkään jäsenenä. Olihan tuo kuitenkin mukava kun vappuajot järjestivät.
My bisnes is my pleasure
rojektori

ViestiKirjoittaja pacific » Ma Huhti 2022 25, 14:23

Hokasin että katsastus menny vanahaks 31.3. Ei ku leimalle ja siellähän voi tehä käyttöönotto ilmoituksen. :shock:
pacific

ViestiKirjoittaja pacific » Pe Huhti 2022 29, 16:16

Corolla meni puhtailla läpi katsastuksen. Voi lähteä baanalle. Eikun Vappua kaikille.
pacific

ViestiKirjoittaja pacific » Su Touko 2022 01, 16:58

Vappuajelut ajettu. Oli kaikkiaan parikymmentä autoa ja minä ainoana TOYOTA autolla liikenteessä. Olin kuokkavieraana Juankosken porukassa. Reittini Varpaisjärvi-Nilsiä-Juankoski josta lähtö. Kaavi-Tuusniemi-Outokumpu ja siellä katseltiin hienoja museoautoja.Paluureitti Kaavinkautta Juankoskelle ja Nilsiän kautta Varpaisjärvelle. Yhteens hiukan yli 250 KM. Hieno reissu.Juankosken porukka taitaa saada uuden jäsenen.!
pacific

Paluu Tapahtumat